Välkommen till skolans monter på Gymnasiemässan Nordväst (i Solnahallen) den 9 november kl. 10-15!

Thorildsplans Gymnasium

Hos oss får du en stabil grund - så att du kan nå dina mål!

Thorildsplans gymnasium har en stimulerande arbetsmiljö med många specialutrustade lokaler. Vi har både idrottshall och gym samt välutrustade laborationssalar för biologi, fysik, kemi och naturkunskap. Vi har även ett prisbelönt, stort och populärt bibliotek.

På Thorildsplans gymnasium väljer du mellan att läsa ett yrkesprogram eller en högskoleförberedande utbildning. Gemenskap, kunskap, kreativitet, kvalitet, trygghet och studiero genomsyrar utbildningen.

Hos oss varvar vi undervisningen med bl.a studiebesök, föreläsningar, projektarbeten, seminarier och studieresor. Allt för att du ska bli motiverad och känna dig aktiv och nyfiken.

Välkommen!

Kontakta Thorildsplans Gymnasium

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Thorildsplans Gymnasium. Thorildsplans Gymnasium hör av sig inom kort!

• TE
  • EE