Svenska Skolan i Nairobi ( SSN)

Byt ut ett eller flera av dina gymnasieår till ett äventyr i Afrika fyllt med unika lärdomar och erfarenheter! Vi använder svenska läromedel i kombination med det pedagogiska material som kan införskaffas här i Nairobi. Du som studerar på Svenska skolan i Nairobi får tillgodoräkna dig dina studier när kommer tillbaka till Sverige.

UTVALDA SKOLOR OCH UTBILDNINGAR

Kontakta Svenska Skolan i Nairobi ( SSN)

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Svenska Skolan i Nairobi ( SSN). Svenska Skolan i Nairobi ( SSN) hör av sig inom kort!

• NA