Mediegymnasiet Göteborg

VI ÄR MEDIEGYMNASIET!

Du hittar oss i kreativa och anrika lokaler centralt mellan Brunnsparken och Domkyrkan. Hos oss får du hänga med proffsiga och engagerade lärare som alla gör sitt bästa för att du ska nå dina mål och drömmar. Vi tror att du skulle trivas och hoppas att även du vill plugga på något av de spännande, högskoleförberedande program vi erbjuder.

Här utbildas framtidens opinionsbildare, kreatörer och innovatörer inom medier och samhällsvetenskap. Det här är skolan för dig som vill utveckla din kreativitet, som brinner för att dokumentera, påverka och forma vår samtid. Tillsammans med oss kan du bli en värdefull pusselbit i mediebranschens och samhällets framtida behov.

REALITY CHECK
Lära dig om branschen i riktiga projekt och produktioner som P3 Guld-galan eller Melodifestivalen.

WE ARE ONE
Här finns en speciell anda, en sammanhållning och en plats där du får vara dig själv tillsammans med andra.

EDUCATE FOR CHANGE
En engagerad, inspirerande lärarkår väntar på dig hos Mediegymnasiet. Tillsammans gör vi världen bättre!

JOIN US!
Läs mer om oss på vår hemsida >>

Inspireras

Reportage & Nyheter

Kontakta Mediegymnasiet Göteborg

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Mediegymnasiet Göteborg . Mediegymnasiet Göteborg hör av sig inom kort!

• ES
  • IMS