RgRh Stockholm - Riksgymnasiet för rörelsehindrade

Skolan kan erbjuda utbildningar i de stora (vanliga) klasserna såväl som i en liten grupp/klass. Anpassningen sker utifrån dina förutsättningar och önskemål. Vi har engagerad personal och god arbetsmiljö för alla på skolan. Många av våra lärare har dessutom specialpedagogisk utbildning. Habilitering läggs in under skoldagen. Det finns möjlighet att planera studierna till 4 år.

UTVALDA SKOLOR OCH UTBILDNINGAR

Kontakta RgRh Stockholm - Riksgymnasiet för rörelsehindrade

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till RgRh Stockholm - Riksgymnasiet för rörelsehindrade. RgRh Stockholm - Riksgymnasiet för rörelsehindrade hör av sig inom kort!

• ES
  • IMA