Ansgargymnasiet

Ansgargymnasiet är en skola med kristen värdegrund. Vi har år efter år goda studieresultat. En av anledningarna tror vi är att du läser de olika kurserna i block, vilket hjälper dig som elev att fokusera på ett ämne i taget.Behörigheten bland våra lärare är bland de absolut högsta i Uppsala vilket ger en hög kvalitet på undervisningen. Vi hjälper även dig som elev att hitta din bästa studieteknik.

UTVALDA SKOLOR OCH UTBILDNINGAR

Kontakta Ansgargymnasiet

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Ansgargymnasiet. Ansgargymnasiet hör av sig inom kort!

• NA
  • TE