JENSEN gymnasium Kopparlunden

Vi är skolan för dig som satsar högt och hos oss får du utvecklande, utmanande och framförallt roliga år.

Har du höga ambitioner och vill ha studiero, hög trivsel samt fantastiska lärare? I sådana fall är JENSEN Gymnasium Kopparlunden rätt för dig. Vi finns i Kopparlunden på gångavstånd från centralstationen i nya vackra lokaler med mycket professionell skolmiljö. Förutom ett bibliotek med tysta studieplatser och loungemiljöer, har vi också egen matsal, labb och klassrum med ljuddämpande heltäckningsmattor och härligt ljusinsläpp.

För oss är det viktigt att du tränas för verkligheten, så du lyckas i kommande utmaningar efter gymnasiet. Du ska utöver de kunskaper du får med dig i dina ämnen, också få med dig förmågor för att kunna agera professionellt i arbetslivet sedan. Målet är att varje enskild utmanas och utvecklas till sin högsta nivå!

Titta gärna på våra nya filmer från Jensen
Må bra - prestera bättre
Hur det är att gå på JENSEN

Välkommen till JENSEN gymnasium Kopparlunden i Västerås!

Kontakta JENSEN gymnasium Kopparlunden

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till JENSEN gymnasium Kopparlunden. JENSEN gymnasium Kopparlunden hör av sig inom kort!