Idrottsgymnasiet Nacka

På Idrottsgymnasiet Nacka kan du kombinera högkvalitativa studier med träning i din egen idrott. Det gör du antingen med någon av våra 15 samarbetsföreningar i Nacka/Värmdö eller på egen hand under två schemalagda träningspass/ vecka. Våra elever har valt att satsa både på en idrottskarriär och högskoleförberedande studier.

UTVALDA SKOLOR OCH UTBILDNINGAR

• JENSEN Gamla stan

Sveriges bästa UF-skola!

• FS
  • JENSEN gymnasium Norra

Välkommen till Vasastans kvalitets- och affärsskola!

• Tekniska Gymnasiet Solna

Teknik på riktigt. Kunskap för livet.

• Kristofferskolan

Inom ramen för undervisningen gör våra gymnasieelever vanligen två till tre längre resor

• ES
  • Klara Teoretiska Gymnasium Sollentuna

För dig som vill vidare. Mycket vidare.

• Fryshuset Gymnasium

Väx med oss på Fryshusets Gymnasium! Kombinera utbildning med det du älskar!

• niu
    • ES
    • FS
    • IMA
    • IMV
    • IMS
    • IMY
    • AGN
  • NTI Vetenskapsgymnasiet Stockholm

På NTI Vetenskapsgymnasiet Stockholm möter du lärare med hög kompetens och erfarenhet med kvalite...

Kontakta Idrottsgymnasiet Nacka

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Idrottsgymnasiet Nacka. Idrottsgymnasiet Nacka hör av sig inom kort!