Rosendalsgymnasiet

Rosendalsgymnasiet ligger strategiskt beläget på Campusområdet, med två universitet i närheten. Rosendalsgymnasiet erbjuder naturvetenskapsprogrammet, samhällsvetenskapsprogrammet och språkintroduktion.

UTVALDA SKOLOR OCH UTBILDNINGAR

• Drottning Blankas Gymnasieskola Uppsala

Drottning Blankas Gymnasieskolan Uppsala är en skola där du som elev ställs i centrum

• HV
    • VO
  • ProCivitas Privata Gymnasium Uppsala

Välkommen till en ny gymnasieskola i ett nytt toppmodernt skolcampus på Polacksbacken!

• NTI Gymnasiet Uppsala

Vår skola är perfekt för dig som älskar teknik i alla former och som vill utmanas och utvecklas! ...

• TE
  • Bruksgymnasiet

På Bruksgymnasiet får du en trygg och trivsam studiemiljö i fräscha lokaler

• FS
    • RL
    • FT
    • VO
    • IMA
    • IMV
    • IMS
    • IMY
  • JENSEN gymnasium Uppsala

Chromebooks och Google Apps hjälper till att göra undervisningen både mer effektiv och roligare!

• Grillska Gymnasiet i Uppsala

En skola för ett mänskligare samhälle!

• TE
    • HV
    • BF
    • IMV
  • Thoren Business School Uppsala

Traditionell kunskap. Verkligt företagande. Global förståelse. Allt förenat i en stark skolanda.

• FS

Kontakta Rosendalsgymnasiet

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Rosendalsgymnasiet. Rosendalsgymnasiet hör av sig inom kort!

• IMS