Vi ses på Malmömässan på Mässgatan 6 den 7- 9 november!

Malmö Borgarskola

På Malmö Borgarskola är du en del av en kreativ gemenskap, där det internationella perspektivet blir närvarande under hela din studietid. Vi erbjuder nationella gymnasieutbildningar både på svenska och engelska (IB). Flera av våra lärare har antingen doktorerat eller licensierat i de ämnen som de undervisar i och många har internationell erfarenhet av undervisning.

Vi sätter stor vikt på att du ska utvecklas och hitta förmåga att själva ta initiativ och ansvar, fatta beslut, kommunicera och samarbeta.

Hos oss blir du sedd och får den hjälp som just du behöver för att utvecklas efter dina förutsättningar. Vi erbjuder allt från stöd till spets, gärna kryddat med tävlingar inom flertalet ämnesområden, från matematik och fysik till språk. Vi tror på kunskap och bildning!

Kontakta Malmö Borgarskola

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Malmö Borgarskola. Malmö Borgarskola hör av sig inom kort!

• IB
  • HT