Sveriges Ridgymnasium Kungsbacka

I området Höglanda handlar det mesta om hästar, finns vår skola med stall för hästar, utebanor och en stor och luftig manege, som vi är stolta över. Runt om oss finns mängder av hästgårdar och det är skrittavstånd till Kungsbacka Ridklubb som anordnar många tävlingar. Närmaste granne har vi Hallands Djursjukhus hästklinik.

UTVALDA SKOLOR OCH UTBILDNINGAR

Kontakta Sveriges Ridgymnasium Kungsbacka

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Sveriges Ridgymnasium Kungsbacka. Sveriges Ridgymnasium Kungsbacka hör av sig inom kort!

• niu
  • NB