Välkommen till skolans monter på Gymnasiemässan Nordväst (i Solnahallen) den 9 november kl. 10-15!

CyberGymnasiet Stockholm

Plats för Personlighet
Vi kan berätta mycket om hur din framtid kan se ut. Men i slutändan är det ju bara du som ska göra valet. På CyberGymnasiet kan alla vara sig själva och ges möjlighet att utvecklas för att möta framtiden.

Från och med höstterminen 2023 ger yrkesprogram grundläggande högskolebehörighet.

Kunniga lärare och centralt läge
CyberGymnasiet ligger vid Odenplan i Stockholm. Här arbetar kunniga och engagerade lärare för att alla elever skall få en så utvecklande och meningsfull studietid som möjligt. Vi tycker att en god stämning och ett kreativt klimat i välutrustade lokaler, skapar en bra start för din studietid.

Lägg grunden för din framtid på CyberGymnasiet
På CyberGymnasiet är vi väl medvetna om vikten av gymnasievalet. Det är just av den anledningen vi ser det som vår absolut viktigaste uppgift att du ska få en fantastisk gymnasietid, där du får massor av ny kunskap, nya kontakter och bra kompisar. När du har gått tre år på CyberGymnasiet är du väl förberedd för nästa steg i livet, oavsett om du väljer att plugga vidare på högskola / universitet eller om du vill direkt ut i arbetslivet.

På CyberGymnasiet kan du förvänta dig av oss att vi:

• Är engagerade och positiva
  • Skapar trygghet och arbetsro
  • Lär dig det du behöver för att du ska ta dig dit du vill
  • Inte ger upp på dig när det gäller dina studier
  • Gör vårt yttersta för att du ska må bra i skolan
  • Agerar kraftfullt om något oschysst händer

Som elev på CyberGymnasiet förväntar vi oss att du:

• Respekterar skolans värdegrund
  • Visar hänsyn till andra elever, personal och lektionstider
  • Tar ansvar för dina studier
  • Säger till om det är något du behöver hjälp med. Oavsett vad det kan vara
  • Säger till om du upplever att något inte är som det skall vara
  • Bidra med arbetsro för alla

Kontakta CyberGymnasiet Stockholm

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till CyberGymnasiet Stockholm. CyberGymnasiet Stockholm hör av sig inom kort!

• TE
  • HU