Drottning Blankas Gymnasieskola Göteborg Operan

Det är med stor glädje och stolthet vi nu öppnar upp Drottning Blankas Gymnasieskola Göteborg Operan!

I moderna lokaler mitt emot centrala Göteborgsoperan hittar du inom kort våra ljusa klassrum. DBGY Göteborg Operan slår upp dörrarna inför höstterminen 2024 och kommer bli den fjärde DBGY-skolan i Göteborgsregionen.

Inom Drottning Blankas Gymnasieskola är det viktigt för oss att det går bra för dig. Att hjälpa varandra till framgång är vad vi vill skall känneteckna Drottning Blankas Gymnasieskola och genom ett personligt engagemang från såväl personal som elever ska vi tillsammans nå ett bättre resultat.

Med bättre resultat menar vi att, oavsett om det handlar om betyg, anställningsbarhet eller ökad trivsel i vardagen under gymnasietiden, ska alla elever och medarbetare nå upp till sin fulla potential.

Det är viktigt för oss att det går bra för dig!

Kontakta Drottning Blankas Gymnasieskola Göteborg Operan

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Drottning Blankas Gymnasieskola Göteborg Operan. Drottning Blankas Gymnasieskola Göteborg Operan hör av sig inom kort!

• HV