Svenska Skolan i Warszawa

Skolan är en svensk sektion i Warszawa, Polen, vid en American School of Warsaw. Eleverna går på American School of Warsaw och har möjlighet att läsa svenska som tillvalsämne. Svenska Skolan i Warszawa är alltså en fristående del av American School.

UTVALDA SKOLOR OCH UTBILDNINGAR

• NTI Gymnasiet Skövde

Välkommen till NTI Gymnasiet Skövde! NTI Gymnasiet Skövde genomsyras av trygghet, modern tekni...

• EE
  • Ehrensvärdska gymnasiet

Kapten på karibiskt kryssningsfartyg, spelguru eller plastikkirurg?

• niu
    • HV
    • BF
    • VO
  • Malmö Borgarskola

Din inre drivkraft och motivation är avgörande för att du ska kunna förverkliga dina drömmar

• HT
    • IMV
  • Sigtunaskolan Humanistiska Läroverket, SSHL

Hos oss kan du studera på svenska eller engelska. Om du väljer internat blir SSHL ditt andra hem.

• NTI Gymnasiet - Våra skolor

NTI Gymnasiet - kompetens som gör dig eftertraktad på arbetsmarknaden redan efter studenten.

• ES
    • FS
    • EE
    • IMY
  • Internationella Engelska Gymnasiet Södermalm (IEGS)

Choose Internationella Engelska Gymnasiet Södermalm (IEGS) if you are looking to study in English

• ES

Kontakta Svenska Skolan i Warszawa

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Svenska Skolan i Warszawa. Svenska Skolan i Warszawa hör av sig inom kort!