NTI Gymnasiet Eskilstuna

Till NTI Gymnasiet i Eskilstuna söker sig ungdomar och lärare med ett brinnande intresse för den senaste tekniken inom nyskapande, produktutveckling, spelutveckling, grafik och nätverk.

Vi är även en skola för dig som trivs i ett mindre sammanhang. Oavsett om du redan vet vart du vill eller om du vill få möjlighet att utforska ditt intresse inom teknik och digitalisering så är detta skolan för dig. Hos oss aktiveras framförallt din kreativitet, självsäkerhet och problemlösningsförmåga. Genom att använda proffsens verktyg och fördjupa dina tekniska färdigheter så är du efter din tid hos oss redo för vad än din framtid består av; oavsett om du vill studera vidare eller jobba direkt efter studenten. Ta sats mot framtiden, sök till NTI Gymnasiet!

• #NTIFAMILY
    Med en stark elevhälsa, täta lärarkontakter och en öppen, tillåtande miljö, skapar vi en säker grund som tryggar dina framtidsmöjligheter!

• #NTISPIRIT
    Har du viljan har vi resurserna! När elever med driv och engagerad personal jobbar tillsammans formar vi framtiden!

• #NTICREATIVITY
    Där dröm blir verklighet! Med den senaste tekniken till hjälp skapar och utvecklar du projekt på professionell nivå!

Läs mer på vår hemsida!

Om NTI Gymnasiet
NTI Gymnasiet är Sveriges ledande gymnasieskola inom tech, science och IT. På våra 25 skolor runt om i landet gör våra elever sig redo för en digital värld i snabb förändring. I höst är kanske du en av oss.

Oavsett om du väljer att plugga vidare eller börja arbeta direkt efter examen kommer du att ha nytta av din aktuella kunskap och erfarenhet från att använda den allra senaste tekniken. Du kommer att vara vaken och observant på ny forskning och heta trender. Forma din egen framtid idag, var med och utveckla samhället imorgon.

Inspireras

Reportage & Nyheter

Kontakta NTI Gymnasiet Eskilstuna

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till NTI Gymnasiet Eskilstuna. NTI Gymnasiet Eskilstuna hör av sig inom kort!

• TE
  • ES