JENSEN gymnasium Norrköping

Nu har vi öppnat upp vårt gymnasium i ljusa och fräscha skollokaler på bästa läge i Norrköping!

Du hittar oss på Holmentorget, nära kongresshallen i centrala Norrköping.

Vi på JENSEN söker dig med höga ambitioner. Vi tror på dig och dina drömmar, därför sätter vi ribban högt när vi förbereder dig för högre akademiska studier, samt för att du ska kunna lyckas inom näringslivet och företagande. Vi ställer krav på dig men ger dig också rätt träning för att lyckas. Vi tränar din disciplin eftersom uthållighet är nyckeln till framgång. För att du ska nå en mycket hög kunskapsnivå lägger vi främst tonvikt på läsning och faktakunskaper. Bildning är målet!

Titta gärna på våra nya filmer från Jensen
Må bra - prestera bättre
Hur det är att gå på JENSEN

Kontakta JENSEN gymnasium Norrköping

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till JENSEN gymnasium Norrköping. JENSEN gymnasium Norrköping hör av sig inom kort!