GymnasieGuiden

GYMNASIEGUIDEN.SE
SVERIGES STÖRSTA SÖKTJÄNST INFÖR GYMNASIEVALET.

Hej där!
Det här är en sida för GymnasieGuiden.

Vår målsättning är att Du skall få bästa tänkbara hjälp med ditt gymnasieval! Vi försöker på ett informativt och lättillgängligt sätt beskriva gymnasieutbildningar och gymnasieskolor i hela landet.

Du kan söka på olika sätt, antingen genom att ange skolans namn eller den ort du vill studera på eller samtidigt välja en eller flera utbildningar som du är intresserad av. Pröva dig fram!

Webplatsen fungerar bäst i Firefox, Safari, Chrome, eller Explorer 7+

GymnasieGuiden har sedan 1993 levererat fakta, reportage och presentation av hundratals gymnasieskolor och utbildningar i Sverige. GymnasieGuidens katalog distribueras i ca. 115.0000 exemplar och skickas direkt hem till landets årskurs 9-elever.

Läs GymnasieGuiden på webben här.

VILL DU BESTÄLLA FLER EXEMPLAR AV GymnasieGuiden?
Här kan du beställa katalogen kostnadsfritt.

*Vid beställning av fler än 5 tidningar skickas detta som Postpaket.
 Beställaren får en avi med information om var och när paketet kan hämtas.

Paketet ligger kvar på utlämningsstället i 14 dagar.

*OBS! EJ uthämtat paket som returneras till oss, kommer vi att fakturera med 300 kr.

TIPSA OSS GÄRNA!
Har du en idé om hur vi kan förbättra vår web eller söktjänst? Är det något du saknar som skulle vara till hjälp i ditt sökande? Din hjälp uppskattas! Vi tar gärna emot förslag på hur vi kan bli bättre!

Har du en bra nyhet om din skola? eller förslag på information om gymnasieskolan som du skulle vilja att vi skrev om. Kul! ring oss eller skriv ett mail!

Vi vill gärna ta del av dina idéer och önskemål.

E-post: [email protected]

Här hittar du GymnasieGuiden på Facebook

GymnasieGuiden utges av:
Framtidsutveckling
Valhallavägen 124
114 41 Stockholm

Tel: 08-545 42 450
Websida: www.framtidsutveckling.se
E-post: [email protected]

Inspireras

Reportage & Nyheter

Kontakta GymnasieGuiden

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till GymnasieGuiden. GymnasieGuiden hör av sig inom kort!