Drottning Blankas Gymnasieskola Sundsvall

Välkommen till Drottning Blankas Gymnasieskola Sundsvall - Bättre resultat genom engagemang

Välkommen till vår fina skola mitt i centrala Sundsvall! Hos oss kan du läsa både praktiska och teoretiska program. Det viktigaste för oss är att du som elev ska trivas och må bra, känna dig trygg på skolan och att du ska klara dina kurser utifrån uppsatta mål. För att uppnå det, har vi proffsiga lärare som arbetar aktivt för att stötta dig i dina studier och en elevhälsomottagning som finns till hands för bland annat kuratorsamtal.

Genom personligt engagemang når vi tillsammans med våra elever framgång. Hos oss känner alla varandra väl, vilket ger en härlig gemenskap på skolan. Våra lärare jobbar mycket med din personliga utveckling och anpassar undervisningen så att du ska nå dina mål.

Läs mer på vår hemsida

Välkommen till oss på Drottning Blankas Gymnasieskola!

Kontakta Drottning Blankas Gymnasieskola Sundsvall

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Drottning Blankas Gymnasieskola Sundsvall. Drottning Blankas Gymnasieskola Sundsvall hör av sig inom kort!

• HV