Apelrydsskolan

Genom samarbete med flera universitet och högskolor och med näringslivet vet vi vad som krävs för att du ska lyckas. Att ge dig som elev behörighet och möjlighet att läsa vidare på högskolor och universitet ser vi som den viktigaste uppgiften för oss. I Sverige finns få traditionella internatskolor, men Apelryd är en av dessa.

UTVALDA SKOLOR OCH UTBILDNINGAR

• JENSEN gymnasium Helsingborg

Våra lärare coachar dig till att nå bästa möjliga resultat!

• Ystad Fria Läroverk

Du ska känna dig hjärtligt välkommen till vår skola i Ystad

• HV
    • RL
    • EE
  • Hörby Yrkesgymnasium

Skolan för dig som vill få din yrkeskompetens på ett lite mindre gymnasium med engagerade lärare

• BA
    • FT
    • IMY
  • Yrkesgymnasiet Malmö

Mindre snack, mer verkstad.

• BA
    • EE
    • FT
    • VF
    • VO
  • Malmö Borgarskola

Din inre drivkraft och motivation är avgörande för att du ska kunna förverkliga dina drömmar

• IB
    • HT
  • Tekniska Gymnasiet Helsingborg

Teknik på riktigt. Kunskap för livet.

• TE
  • Drottning Blankas Gymnasieskola Kristianstad

Välkommen till Drottning Blankas Gymnasieskola Kristianstad - vi vill att du som elev ska lyckas!...

• ES
    • HV
    • VO

Kontakta Apelrydsskolan

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Apelrydsskolan. Apelrydsskolan hör av sig inom kort!

• niu
  • ES