Huddingegymnasiet

Huddingegymnasiet erbjuder en rad olika program och inriktningar vilket skapar en mångfald av elever med olika intressen. På vår skola får du vara som du är vilket inte minst visar sig i att vi är en skola för mänskliga rättigheter.

UTVALDA SKOLOR OCH UTBILDNINGAR

• Spira Teoretiska Gymnasium - Stora Essingen

I nyrenoverade och klimatkompenserade fastigheter, på Stora Essingen mitt i centrala Stockholm, l...

• Grillska Gymnasiet Liljeholmen

En skola för ett mänskligare samhälle

• HV
    • EE
    • BF
    • AGN
  • Mälardalens Tekniska Gymnasium

Välkommen till Sveriges mest spännande satsning på gymnasieutbildning

• TE
    • IN
  • Kristofferskolan

Inom ramen för undervisningen gör våra gymnasieelever vanligen två till tre längre resor

• ES
  • S:t Martins gymnasium

Välkommen till gymnasiet där eleven står i fokus

• HV
    • FT
    • BF
    • IMY
  • Christinagymnasiet

Christinagymnasiet ligger centralt på Lidingö, i närheten av Lidingöbana och bussar.

• Fryshuset Gymnasium

Väx med oss på Fryshusets Gymnasium! Kombinera utbildning med det du älskar!

• niu
    • ES
    • FS
    • IMY
    • AGN

Kontakta Huddingegymnasiet

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Huddingegymnasiet. Huddingegymnasiet hör av sig inom kort!

• niu
  • TE