Saltåskolan gymnasieskola

En liten fristående skola för elever som har rätt att gå i anpassad gymnasieskolan. Skolan är belägen i Järna, i vackra och lantliga Saltå By. Miljön i och runt skolan är trygg, vänlig och inspirerande och skapar möjlighet att tillgodose elevernas önskemål och behov.

UTVALDA SKOLOR OCH UTBILDNINGAR

• Stockholms Transport och Fordonstekniska Gymnasium (STFG)

Våra kunniga och motiverade lärare ger dig en fordonsteknisk utbildning i världsklass!

• FT
  • Vackstanäsgymnasiet

Textil design, Personlig tränare, Kock eller bagare, Trädgårdsmästare eller Naturguide

• niu
    • ES
    • RL
    • BF
  • Tyresö Gymnasium

Vill du bli vår nya elev på Tyresö gymnasium? Vi erbjuder ett flertal yrkesförberedande utbild...

• HV
    • FS
    • EE
    • FT
    • VO
    • AGI
  • Berga Naturbruksgymnasium

Berga är gymnasiet för dig som är intresserad av hästar, djursjukvård, lantbruk mm

• Fryshuset Gymnasium

Väx med oss på Fryshusets Gymnasium! Kombinera utbildning med det du älskar!

• niu
    • NA
    • ES
    • FS
  • Grillska Gymnasiet Liljeholmen

En skola för ett mänskligare samhälle

• HV
    • EE
    • BF
  • Spånga Gymnasium

Om du väljer Spånga Gymnasium väljer du en av Stockholms populäraste ytterstadsskolor

• NA

Kontakta Saltåskolan gymnasieskola

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Saltåskolan gymnasieskola. Saltåskolan gymnasieskola hör av sig inom kort!

• AGI