Helsingborgs Sportgymnasium

Skolans idé är att kombinera utbildning av högsta kvalitet med regelbunden och varierad träning. Din personliga utveckling står i fokus.

UTVALDA SKOLOR OCH UTBILDNINGAR

• Malmö Fria Läroverk

Här utgår vi från elevernas intressen och låter dem prägla hela skolan!

• niu
    • HV
  • Thoren Business School Malmö

Traditionell kunskap. Verkligt företagande. Global förståelse. Allt förenat i en stark skolanda.

• JENSEN gymnasium Lund

När eleverna själva tycker till i våra enkäter så är lärarna det som de tycker är allra bäst!

• Thoren Business School Helsingborg

• Yrkesgymnasiet Malmö

Mindre snack, mer verkstad.

• BA
    • EE
    • FT
    • VF
    • VO
  • Tekniska Gymnasiet Helsingborg

Teknik på riktigt. Kunskap för livet.

• TE
  • Drottning Blankas Gymnasieskola Malmö City

Välkommen till Drottning Blankas Gymnasieskola Malmö City! Drottning Blankas Gymnasieskola Mal...

• ES
    • HV
    • EE

Kontakta Helsingborgs Sportgymnasium

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Helsingborgs Sportgymnasium. Helsingborgs Sportgymnasium hör av sig inom kort!