Kärrtorps Gymnasium

Undervisningen på alla våra utbildningar förbereder dig för fortsatta studier på högskola eller universitet. Lektionerna är lärarledda och du kommer att bli både inspirerad och utmanad att lära dig så mycket som möjligt.

UTVALDA SKOLOR OCH UTBILDNINGAR

• Sigtunaskolan Humanistiska Läroverket, SSHL

Hos oss kan du studera på svenska eller engelska. Om du väljer internat blir SSHL ditt andra hem.

• IB
  • Carl Wahren Gymnasium

Vi förbereder dig för arbete eller vidare studier!

• HV
    • HT
    • RL
    • BA
    • EE
    • FT
    • IN
    • VF
    • BF
    • VO
    • IMV
    • IMS
    • IMY
  • Christinagymnasiet

Christinagymnasiet ligger centralt på Lidingö, i närheten av Lidingöbana och bussar.

• Påhlmans Gymnasium

Hos oss kan du studera Samhällsvetenskapsprogrammet eller Ekonomiprogrammet.

• Kunskapsgymnasiet Liljeholmen

Kunskapsgymnasiets arbetssätt sätter ditt resultat i fokus

• JENSEN Gamla stan

Sveriges bästa UF-skola!

• Drottning Blankas Gymnasieskola Nacka

Välkommen till Drottning Blankas Gymnasieskola Nacka! Drottning Blankas Gymnasieskola Nacka öp...

• HV
    • VO

Kontakta Kärrtorps Gymnasium

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad, vill gå på öppet hus eller har frågor till Kärrtorps Gymnasium. Kärrtorps Gymnasium hör av sig inom kort!

• TE
  • IMV